Romantyczny welur

Witajcie!
Witam wszystkich w nowym roku. Czy Wasze postanowienia noworoczne  jeszcze żyją? Moje mają się całkiem nieźle. Szczerze powiedziawszy to nawet się tego nie spodziewałam. Chciałam przenieść swojego bloga z bloggera na platformę Wordpress, ale jednak na bloggerze jest o wiele łatwiej i zdążyłam się z nim już zaprzyjaźnić. Przeprowadzka na inną platformę nie wyszła, więc postanowiłam, że tutaj zacznę od nowa. Darzę bloggera wielką sympatią i szkoda mi było się z nim rozstać.
Dziś mam dla Was mini stylizacje z romantyczną, czerwoną, welurową koszulą. To była miłość od pierwszego wejrzenia i nie mogłam się doczekać, aż w końcu ujrzy światło dzienne w lepszej odsłonie. Oczywiście welur od razu skojarzył mi się z latami '90. Stylówki lat '80 i '90 to moja największa inspiracja. Szalone, kolorowe, błyszczące i bogate, oderwane od rzeczywistości, ale jednak pełne uroku. Stylowe mom jeans z serialu "Beverly Hills 90210", urocze koszule, dopasowane sukienki to coś co uwielbiam.

Zdjęcia powstały dzięki Weronice. Już teraz zapraszam Was na jej instagrama <klik>  i facebooka <klik>.

Było strasznie zimno i musiałyśmy robić szybko zdjęcia, ale efekt bardzo mi się podoba.

Więc już bez przedłużania, zapraszam!



Koszula, spodnie i pasek - sh 










Lubię prosty styl, który nie jest przekombinowany. Jestem zwolenniczką  prostego doboru ubrań. Koszula bardzo mnie zauroczyła i to ona ma grać pierwsze skrzypce. Stylizacje z prawdziwego zdarzenia pojawią się już niedługo ;)
Dajcie znać czy post się podobał :)  


Komentarze

  1. Koszula jest piękna, może być świetna jako dodatek do świątecznej stylizacji.
    Nie dawno przeszłam ze swoim blogiem z pomocą znajomego informatyka na platformę WordPress i jestem zachwycona jak wiele możliwości daje mi ta platforma. Mój blog wygląda teraz bardzo profesjonalnie, wciągu kilku dniu niesamowicie wzrosła mi liczba wyświetleń. Sama obsługa kokpitu Wordpressa też nie jest taka trudna. Polecam jeszcze raz spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze spróbuję z WordPressem, bo mają naprawdę wiele możliwości. Tylko również z jakimś informatykiem :) Dziękuje za komentarz!
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Kocham welur ♥️ Świetna ta koszula i cudowne zdjęcia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welur jest cudowny :3 Dziękuję bardzo i również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękna koszula, pasuje do Ciebie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ta koszula jest na prawdę piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta bluzeczka, ma cudowny kolor. Nigdy nie byłam zwolenniczką weluru ale na tę koszulę bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też broniłam się przed welurem, ale w końcu go pokochałam ;)

      Usuń
  6. Osobiście nie przepadam za welurem, ale w tym połączeniu prezentuje się naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię welur, chociaż wiele osób uważa że młodej dziewczynie nie pasuje ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie spotkałam się z takim stwierdzeniem :) Każdemu pasuje coś innego i to nie zależy od wieku ;) Myślę, że jak ktoś się w czymś dobrze czuje i to pokazuje to wygląda w tym swietnie :) Więc łączmy się młode wielbicielki weluru! :D

      Usuń
  8. Ja też lubię taki prosty styl, spodnie przypominają mi te fajne lata 90.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja! Co do przywiązania rozumiem, mnie też jest najwygodniej na blogerze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Dobrze wiedzieć, że nie jestem sama :D

      Usuń
  10. OMG *.* Chyba się zakochałam *.* Uwielbiam ubrania w tym kolorze, a ta koszula jest po prostu urocza *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :3 Też, gdy ją zobaczyłam to nie mogłam oderwać wzroku :3

      Usuń
  11. Oh my God your photos are so stunning!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadza się, efekt był tego wart! Ten portret na tle choinki - cudo!
    Ale uważaj na siebie :* Ja się ostatnio taką sesją nieźle załatwiłam i od tygodnia w łóżku leżę :p
    Pozdrawiam,
    Joannavi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :) Ja nuż zaczęłam dmuchać na zimne, mam nadzieje że nic mnie nie złapie :) Życzę dużo zdrówka!
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Dawno nie miałam nic z weluru , fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia <3 Miałam okazję mieć w takim kolorze i z takiego materiału body, ale jednak zrezygnowałam, bo nie jestem przekonana do weluru mimo, że wygląda bardzo elegancko.

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak welur jest bardzo elegancki i bardzo długo walczyłam z tym, żeby się do niego przekonać :) Udało się i teraz to mój ulubieniec :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  15. Ja mam dwa blogi, na blogspocie i wordpressie i powiem tak, jeżeli na wordpressie ustawi się spolszczone menu to jest lepszy od blogspota, nawet w wersji darmowej, choć wizualnie wygląda gorzej niż blogspot... Płatne wersje dają multum możliwości, ale kto by za bloga płacił? Chyba że na blogu się zarabia... A co do twoich zdjęć, to wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wskazówki :) Myślę, że jeszcze będzie podejście do Wordpressa :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  16. strasznie spodobała mi się ta koszula! też uwielbiam styl lat 80 i 90 <3
    strasznie podoba mi się 3 zdjęcie, jesteś bardzo fotogeniczna<3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za welurem...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  18. Rewelacyjnie kochana wyglądasz, ahhh zakochałam się w tych zdjęciach :D
    Uwielbiam welurowe koszule! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula prezentuję się bardzo ładnie, aczkolwiek chyba nie w moim stylu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są piękne, jesteś bardzo fotogeniczna. Mega mi się podoba koszula bo jest taka unikatowa i ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja prześliczna, uwielbiam wszystko co welurowe :)
    http://nkarolainn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I właśnie za to uwielbiam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)
    Świetne te rzeczy Ci się trafiły.
    Koszula jest niesamowita, aż trudno uwierzyć, że ktoś pozbył się z szafy takiej perełki :O ale przynjamniej Ty skorzystałaś :D

    Piękne zdjęcia :)

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to właśnie kocham lumpeksy :D Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  23. Zdjęcia naprawdę wyszły swietnie, a stylizacja bardzo mi się podoba, uwielbiam welur ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje postanowienia noworoczne umarły śmiercią naturalną...
    Wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. welur jest super i ma przepiękny kolor! :)
    moje postanowienia jak najbardziej jeszcze żyją ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie byłam za welurem, ale Tobie bardzo pasuje ;)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio bardzo spodobał mi się welur, chodź nigdy nie byłam entuzjastą tego materiału :) wyglądasz wspaniale w tej stylizacji, ta koszula przyciąga wzrok :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście nie mogę przekonać się do weluru, ale na Tobie wygląda świetnie
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. So beautiful. This color looks amazing on you.
    Awesome photos!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz w tym zestawieniu :) Welur to bardzo ciekawy materiał!

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem fanka weluru. W takim kolorze mam sukienkę. Wyglądasz przepięknie <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam welurowe ubrania! Świetna bluzka idealna na walentynki ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz