Pastele zimą

Hej wszystkim!
W końcu mogę dodać coś nowego. Tęskniłam za pisaniem. Teraz dzieje się tak dużo, że jest to dla mnie najwspanialsza odskocznia. Cały czas pracuję nad nowościami, które będą się pojawiały. Niesamowicie cieszy mnie fakt, że znowu tu jestem. Aktywność pod ostatnim postem była ogromna. Nie spodziewałam się takiego odzewu. Naprawdę lubię robić rzeczy, które mają sens bytu i sprawiają radość nie tylko mi, ale i Wam - czytającym.
W sumie to nie chcę za bardzo przedłużać ( wiem, że przemowy są bardzo nudne :))
Zapraszam Was dziś w pastelowy świat sweterkowej, zimowej pogody. Po raz kolejny poświęciłam się, aby móc stworzyć coś co zadowoli mnie i mam nadzieję, że Was.
Oczywiście wielkie podziękowania dla Pauliny z WójcikFotografia. Zapraszam serdecznie na jej strony!
Strona internetowa: <klik>
Facebook: <klik>
Instagram: <klik>

A teraz zapraszam Was na moją pastelową przygodę!




Oczywiście ubrania, które wykorzystałam znalazłam w SH

Bardzo lubię proste stylizacje, bez kombinowania. 



Chciałam stworzyć post bardziej fashion. Głównie Street Fashion.






A Wy lubicie zimę? 
Jakie kolory dominują w Waszej szafie zimą?

Piszcie w komentarzach! 


Komentarze

  1. Proste rozwiązania są najlepsze, stylizacja na luzie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze! sweter jest cudowny! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter jest genialny, myślę, ze chętnie bym go zobaczyła w swojej szafie;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek, kocham ten kolor :-)
    Zapraszam http://lifeisamoments.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie swetry ;)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ostatnio dominuje czerwień bardzo polubiłam się z tym kolorem :D
    Cudowne zdjęcia <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja, przepiękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie! A ten sweterek -bomba ♥️ Zostaje na dłużej -koniecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem miłośniczką sweterków więc trafiłaś w mój gust, haha. Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jak najbardziej w moim guście!
    uwielbiam zimę, ale taka jaka jest w hiszpanii(mieszkam) czyli zimno ale normalnie haha
    kolory które u mnie zazwyczaj panują to czerwony, czarny, zielony i biały.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że zimą królują takie żywe kolory! :)
      Rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Piękny sweter! Gdyby był taki czerwony... Ahh, u mnie w zimę przeważają ciemniejsze kolory: czarny, granatowy, szary, bordowy, choć wyróżnia się w śród nich głęboka a do tego jasna czerwień koszul w kratę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w wersji czerwonej byłby jeszcze piękniejszy :3
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. Też uwielbiam pastele i róż 😊 pięknie wyglądasz 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ale na chwilę. Zima musi być biała, inaczej to nie zima. U mnie w szafie dominują biel, czerń i pastelowe kolory. Świetny sweter, pasuje Ci taki kolor. Pozdrawiam, K!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zgadzam się! Dziękuje bardzo :)
      Rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Boski sweterek :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zacznij i daj znać jeśli tak

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny sweterek. Podkresla Twoja dziewczeca urode :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham takie sweterki :D :D ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your sweater. Such an awesome item to throw on for any day of the week.
    Beautiful as always!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pastele nosić zimą, zwłaszcza tak jak ty, pudrowy róż.
    Sweterki to moja miłość. Mam wszystkie w takich delikatnych kolorkach i wygądają rewelacyjnie w polączeniu z "zimowymi kolorami", botkami itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pastele zimową porą wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia.. oraz genialny sweterek. U mnie tej zimy podobne kolorki dominują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że teraz wiele osób stawia na kolory zimą :)

      Usuń
  21. Ale śliczna stylizacja! Ten sweterek jest przepiękny, jego kolorek jest przykuwający wzrok, podczas tej szarej zimowej pogody ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham pastele, zwłaszcza w takim stylu jak ten sweterek, ale moim ulubionym kolorem przez wszystkie pory roku to czerń oraz bordowy lub ciemny fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterek absolutnie trafiony w mój gust! Do tego kolor :) Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    http://daria-mikolajewska.blogspot.com/2018/02/cold-days-shein-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja :) Ja na zimę wolę ciemniejsze kolorki.
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona! Jak Ty pieknie wyglądasz :)

    http://start-afire.blogspot.com/2018/02/jak-krok-po-kroku-zbudowac-pewnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj lubię zimę jak siedzę w domu i oglądam zza okna:D
    No żartuję:) Lubię jak sypie śnieg i robi się tak magicznie..!
    A kolorki to kocham- mam wszelkie kolory w szafie..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny sweterek! Ja bardzo lubię zime, lubię sobie pojechać na narty czy pójść na łyżwy :D W mojej szafie zimą, dominują ciemniejsze kolory :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super look! Uwielbiam jak ktoś przełamuję szarą pogodę żywymi elementami jak ten sweter!
    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny jest ten sweterek 😍 Sama bym chciała taki mieć :( A za zimą przepadam średnio i w mojej szafie dominują raczej ciemne kolory..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ;) To tak jak ja, chyba że pada śnieg to jest już super ;)

      Usuń
  30. Sliczny sweterek i stylizacja <3 bede zagladac czesciej ^^ czekam na nowe posty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Skąd ja to znam. Sama ostatnim czasem zaniedbałam bloga, a teraz mam tyle energii i pomysłów. Bardzo za tym tęskniłam, mimo że staram się pisać regularnie. Dobrze, że i Ciebie to uszczęśliwia :)

    Zdjęcia naprawdę świetnie wykonane! A Ty masz przepiękna urodę oraz włoski. Aż przyjemnie się Ciebie ogląda :)
    Sweterek bardzo mnie urzekł. Kolor jest ładniutki :)

    Nie przepadam za zimą. Ale ładnie to wygląda, gdy wszędzie jest biało :) Gorzej, gdy nadchodzi chlapa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że mogę pisać :) I dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  32. wow gorgeous you are..!! beautifull sweater & pretty styling darling..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  33. No wlaśnie, bo najważniejsze, żeby pisanie postow i prowadzenie bloga sprawiało Ci radość i przyjemność :) :)

    Piękny kolor sweterka <3 pasteLOVE <3
    I właśnie za to uwielbikam buszować w SH, bo można ubrać się za grosze, a wciąż wyglądać modnie i stylowo- kochana jesteś doskonałym tego przykładem :)

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. sweter jest przepiękny, ma cudowny kolor i splot :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem pastele na zimę są niemalże idealne ! Cudowny kolorek sweterka *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie Ci w tym kolorze, wyglądasz mega dziewczęco i delikatnie :)
    Udana stylizacja!

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio coraz bardziej przekonuje się do pasteli :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz