Kolory wiosny

Hejka!
Ponownie witam po długiej przerwie. Miałam ostatnio szalony i dziwny czas. Nie miałam czasu na bloga, na coś co uwielbiam i naprawdę sprawia mi radość, ponieważ swój cenny czas przeznaczyłam na coś zupełnie innego, co nie do końca wyszło mi na dobre. Ale każde doświadczenie jest potrzebne. Każda sytuacja w życiu czegoś uczy. Doświadczenie to pozostanie tajemnicą, ponieważ nie mówi się o swoich porażkach ;) 

Wróciłam z nowym nastawieniem. O wiele silniejsza, z nowymi planami i marzeniami do realizacji.
Myślę, że miała w tym swój udział wiosna, która w końcu Nas odwiedziła.

Wiosna obudziła we mnie nowe pomysły. Obudziła całą mnie. Zapukała delikatnie w moje okno, a gdy zaprosiłam ją do środka, wypchnęła mnie za próg domu i powiedziała:"Błagam rusz się!", po czym z harmonijnym spokojem zamknęła za mną drzwi. Podejrzewam, że odetchnęła wtedy z ulgą, przecież w końcu udało się jej skutecznie pozbyć mnie z domu. Sama zaczęła robić porządki w szafkach pełnych problemów, na półkach z obawami. Gdy wróciłam, wiedziałam już co mam robić. 
Nowy post. 

Więc już bez zbędnego przedłużania zapraszam Was na Kolory Wiosny część 1.
Oczywiście zapraszam wszystkich na media społecznościowe mojego najlepszego fotografa!
Facebook: <klik>
Instagram: <klik>
Strona internetowa: <klik>





Żółta bluza - sh
Jeansowa kurtka - H&M








Do następnego! 


Komentarze

Prześlij komentarz