Szalone lata '90

Witam wszystkich!
W końcu bloguję systematycznie (trzymajcie dalej o to kciuki). Wiem, wiem już pisałam o latach '90, ale nie mogę się powstrzymać. Inspirują i zaskakują mnie za każdym razem coraz bardziej. Stylizacje rodem z serialu "Beverly Hills 90210". Sukienki - piżamy. Spodnie mom jeans. Szerokie paski z wielkimi sprzączkami. Zwykłe t-shirty. Sukienki w kwiaty. Krótkie topy. Ogrodniczki. Jeans. Ah można wymieniać w nieskończoność. Lata 90 były plątaniną stylów. Od słodkich, dziewczęcych sukienek, po martensy, bandany i krótkie topy. Dalej zazdroszczę rodzicom, że rozgrywała się wtedy ich młodość. Tata miał kiedyś bombową kurtkę z jeansu i szanował total look. Musiał być jeans od góry do dołu. Mama była za to szaloną buntowniczką w ramonesce i piżamowych sukienkach. Chciałam Wam dać realną inspirację tych stylizacji w postaci zdjęć , na których dumnie prezentują się najlepsi modele - rodzice, ale niestety nie posiadam ich przy sobie. Może parę inspiracji z nimi w roli głównej wstawię na instagrama. Ale spokojnie, postarałam się na sobie pokazać Wam czym mnie zauroczyły te lata (nie było trudno, bo tak ubieram się na co dzień ;))
Bez zbędnego przedłużania - zapraszam!














Spodnie - Bershka
Koszulka - szafa chłopaka 

Podziękowania dla fotografa WójcikFotografia. Media społecznościowe Pauliny znajdziecie tutaj: <klik>

A ja zapraszam Was na mojego instagrama <klik> na którym na bieżąco informuje o nowościach.




Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, a stylizacja mega do Ciebie pasuje! 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, totalnie w moim stylu. ;) Luźno, sportowo to jest coś co lubię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie kochana wyglądasz, stylizacja w 100% przypadła mi do gustu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja. Spodnie mi się spodobały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z napisami to jest to :D Spodnie też super :D

    Pozdrawiam!
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz