Najmodniejszy wzór na lato 2018!

Witam wszystkich!
Czy Wam też tak strasznie szybko mija czas? Niedawno byłam nad morzem, a od tego wyjazdu minęło już prawie 3 miesiące. Miałam zacząć pisać ten post wieczorem, ale dziś wieczorem będę śledziła poczynania naszej reprezentacji. W sumie do dzisiejszej sytuacji pasuje nawet koszula z sesji, na której byłam.
Jak już zapewne wiecie bardzo lubię klimatyczne zdjęcia i proste stylizacje. Ostatnio w moje ręce wpadła prześliczna koszula w uwaga uwaga zdradzam teraz najmodniejszy wzór na lato - kropki!
Paski również są wpisane w letni trend i się tu pojawią, ale jeszcze nie dziś.

Czerwona koszula w białe kropki idealnie pasowała do czarnych spodenek i szerokiego paska. Chciałam, aby jak zawsze było odwołanie do lat 90'.
Ostatnio wpadł mi pomysł do głowy, aby odwzorowywać stylizacje gwiazd z lat 80' i 90' i tworzyć posty o tematyce lat 80' i 90' i wstawiać czasem jakieś ciekawostki na temat tamtych lat. Dajcie znać w komentarzu co o tym myślicie! :)

Przepiękne zdjęcia powstały dzięki Weronice. Jak zawsze zamieszczam linki do mediów społecznościowych i zachęcam do zajrzenia, ponieważ u Weroniki na instagramie trwa teraz konkurs, w którym do wygrania są bardzo fajne nagrody!
Instagram: <klik>
Facebook: <klik>                                                       




           





   




Podoba Wam się? 
Piszcie w komentarzach! 

Zapraszam Was również na mojego instagrama, ponieważ niedługo i u mnie będzie konkurs! 
Bądźcie na bieżąco! 

Komentarze

  1. Piękna stylizacja

    zapraszam www.emistrazaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ostatnio grochy bardzo mi się podobają :) Ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie zrób ten post z odwzorowaniem stylizacji! <3 PS Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! 💓 Niedługo się pojawi! 💓

      Usuń
  4. Cudowne zdjęcia, wyglądasz na nich zachwycająco <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się styl lat 80 i 90 <3
    Bluzka jest przepiękna, uwielbiam grochy i w sumie nawet nie dawno pokazywałam u siebie bardzo podobną i też czerwoną, więc zestaw tym bardziej moje klimaty <3
    Super wyglądasz kochana :)

    milego dnia :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam grochy!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, super pomysł na posty ;3. Śliczne zdjęcia.
    https://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz